vrijdag 30 oktober 2015

service


Je kunt zeggen wat je wilt van de PostNL-medewerkers, maar ze steken wel de handen uit de mouwen! Wat hebben ze hun best gedaan om een door mij verstuurde envelop weer bij mij terug te krijgen…! Klasse…!!! Vast en zeker met de hand - jawel, want het moest óver de indexcode rechts onderin - met de hand dus, een sticker geplakt, tot twéé keer toe mijn postcode handmatig doorgekrast (mijn goede code stond zoals het hoort gewoon achter op de envelop), deze toen nog eens echt netjes en leesbaar op de sticker gezet, en ook nog aangegeven waarom zij vonden dat de geadresseerde deze envelop niet moest krijgen: ‘foutief postcode’. Ik geef het toe, ik had me verschreven, onvergeeflijk natuurlijk. Het scheelde wel één getalletje want het moest 3036 PD zijn. Naam en adres, huisnummer en toevoeging, woonplaats, het klopte allemaal. Maar nee, één cijfertje verkeerd en ze gaan er op volle sterkte tegenaan bij PostNL. 
Ik denk zomaar dat de medewerker er minder werk aan had gehad als hij of zij de juiste postcode erbij had kunnen zoeken. Dan had mijn geadresseerde haar kaartje allang ontvangen en hadden zij een in de lucht gestoken duim verdiend voor de service. Wat ze nu kunnen krijgen zal ik hier maar niet neerpennen.

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Nee doe maar niet, maar verschrikkelijk is het wel!

Els zei

En daarom worden de postzegels wederom duurder in Januari. Grrr.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een overactieve postsorteerder, tja hij/zij heeft wel zijn werk gedaan. Maar daar moet jij voor betalen vrees ik. :(