Ik denk zomaar dat de medewerker er minder werk aan had gehad als hij of zij de juiste postcode erbij had kunnen zoeken. Dan had mijn geadresseerde haar kaartje allang ontvangen en hadden zij een in de lucht gestoken duim verdiend voor de service. Wat ze nu kunnen krijgen zal ik hier maar niet neerpennen.
vrijdag 30 oktober 2015
service
Ik denk zomaar dat de medewerker er minder werk aan had gehad als hij of zij de juiste postcode erbij had kunnen zoeken. Dan had mijn geadresseerde haar kaartje allang ontvangen en hadden zij een in de lucht gestoken duim verdiend voor de service. Wat ze nu kunnen krijgen zal ik hier maar niet neerpennen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
3 opmerkingen:
Nee doe maar niet, maar verschrikkelijk is het wel!
En daarom worden de postzegels wederom duurder in Januari. Grrr.
Wat een overactieve postsorteerder, tja hij/zij heeft wel zijn werk gedaan. Maar daar moet jij voor betalen vrees ik. :(
Een reactie posten