zondag 24 januari 2016

gift for you

Ik had van mijn verjaardag nog een cadeaupasje liggen van Gift for You ‘te besteden op een breed assortiment fotoboeken, canvassen en andere te personaliseren producten’.  Dus ik ging naar de site, tikte er mijn code in en las toen eerst dat ik er een leuk cadeau voor kon uitzoeken bij YourSurprise met daar direct onder: 

“Wegens technische redenen is het nog niet mogelijk om je cadeaukaart te besteden via YourSurprise.nl. Neem contact op met onze servicedesk zodat je je bedrag alsnog kunt besteden bij YourSurprise door te mailen naar info@giftforyou.nl of bellen naar +31 (0)23 517 5739. Vermeld je kaartnummer of houd deze bij de hand. Excuses voor het ongemak!”

Jaja…
Ik heb er maar even een mailtje aan gewijd, op 12 januari, en daar kwam 14 januari het volgende antwoord op:

“Bedankt voor uw bericht. Wegens inderdaad een technisch mankement is het nog niet mogelijk om uw cadeaukaart te besteden bij YourSurprise. Wij zijn hier uiteraard druk mee bezig.

Om uw probleem op te lossen krijgt u van ons een eigen code van YourSurprise die u wel direct op de website kunt gebruiken. Deze zal zo spoedig mogelijk naar u toegestuurd worden.
Onze excuses voor het ongemak!
Indien u nog vragen heeft, dan horen wij dat graag!”

Vanochtend heb ik maar eens gevraagd hoe lang ze daar voor nodig denken te hebben. Mijn cadeaukaart is geldig tot 19 november, dus ik heb nog even…

Geen opmerkingen: