Het ging heel
snel met PostNL: Binnen een half uur had ik de eerste reactie op mijn bericht
(na eerst een ontvangstbevestiging). Omdat ik het idee had dat mijn reactie
niet helemaal goed begrepen was heb ik nog een vraag gesteld en ook daar kwam
heel snel een reactie achteraan. Ik was tevreden. Maar ik ben nog gebeld ook,
door de leidinggevende van de bezorgers hier. Dat was wat mij betreft niet
nodig geweest maar ik vond het wel heel netjes. Het was een prettig gesprek.
Dat er geen oplossing voor is snap ik ook wel, al maakt dat het niet minder
vervelend. Zoals ik tegen hem ook al zei: als je het niet meldt weten ze
ook niks. En komen er vaak van dit soort meldingen dan kunnen ze verder onderzoek
doen. De postbesteller die hier loopt vind ik heel betrouwbaar, we kennen haar
al jaren en ze steekt ook altijd haar hand op, daar heb ik absoluut vertrouwen
in.
Wat mij betreft is het hiermee afgehandeld, en netjes ook, PostNL mag
blijven ;)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten