Ik had van mijn
verjaardag nog een cadeaupasje liggen van Gift for You ‘te besteden op een
breed assortiment fotoboeken, canvassen en andere te personaliseren producten’.
Dus ik ging naar de site, tikte er mijn
code in en las toen eerst dat ik er een leuk cadeau voor kon uitzoeken bij YourSurprise
met daar direct onder:
“Wegens technische redenen is het nog niet mogelijk om je cadeaukaart te besteden via YourSurprise.nl. Neem contact op met onze servicedesk zodat je je bedrag alsnog kunt besteden bij YourSurprise door te mailen naar info@giftforyou.nl of bellen naar +31 (0)23 517 5739. Vermeld je kaartnummer of houd deze bij de hand. Excuses voor het ongemak!”
“Wegens technische redenen is het nog niet mogelijk om je cadeaukaart te besteden via YourSurprise.nl. Neem contact op met onze servicedesk zodat je je bedrag alsnog kunt besteden bij YourSurprise door te mailen naar info@giftforyou.nl of bellen naar +31 (0)23 517 5739. Vermeld je kaartnummer of houd deze bij de hand. Excuses voor het ongemak!”
Jaja…
Ik heb er maar even
een mailtje aan gewijd, op 12 januari, en daar kwam 14 januari het volgende antwoord
op:
“Bedankt voor uw
bericht. Wegens inderdaad een technisch mankement is het nog niet mogelijk om
uw cadeaukaart te besteden bij YourSurprise. Wij zijn hier uiteraard druk mee
bezig.
Om uw probleem op
te lossen krijgt u van ons een eigen code van YourSurprise die u wel direct op
de website kunt gebruiken. Deze zal zo spoedig mogelijk naar u toegestuurd
worden.
Onze excuses voor
het ongemak!
Indien u nog vragen
heeft, dan horen wij dat graag!”
Vanochtend heb ik
maar eens gevraagd hoe lang ze daar voor nodig denken te hebben. Mijn
cadeaukaart is geldig tot 19 november, dus ik heb nog even…