"Geachte mevrouw Kerver,
Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw e-mail begrijp ik dat de postbezorging niet correct verloopt. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is vooral omdat u aan geeft dat het nu al vaker fout is gegaan en bied u dan ook mijn excuses aan. Naar aanleiding van uw e-mail heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Daarom informeer ik u nu per e-mail. Blablabla..."
Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw e-mail begrijp ik dat de postbezorging niet correct verloopt. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is vooral omdat u aan geeft dat het nu al vaker fout is gegaan en bied u dan ook mijn excuses aan. Naar aanleiding van uw e-mail heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Daarom informeer ik u nu per e-mail. Blablabla..."
En natuurlijk was het telefoonnummer
anoniem en natuurlijk is het een 'no reply' e-mailadres. Ik wil via e-mail
contact omdat ik dan nog kan teruglezen wat het traject van de correspondentie
is geweest en bovendien omdat ik nog wel eens werk.
Maar daarmee waren we er nog niet lieve
kijkbuiskindertjes. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat het gaat om post die ik
niet heb ontvangen. En wat staat er even verderop in hun reactie...
" Wat zijn de volledige
adresgegevens van de geadresseerde waar
u de post naar retour heeft gestuurd?
Op welke data heeft u de post verzonden en wanneer had u de andere zendingen moeten ontvangen?"
Op welke data heeft u de post verzonden en wanneer had u de andere zendingen moeten ontvangen?"
Ze willen dus nog wat informatie van me
en dat kan via een linkje naar een reactieformulier. Ik denk dat ik wel weet welke
informatie ze nodig hebben ;) dus daar ga ik maar even achteraan. Ik zal ze ook
verklappen dat ik één poststuk inmiddels wel ontvangen heb maar ik wil toch
weten waarom dat 10 dagen onderweg moest zijn terwijl op de site niets stond
over vertraging in deze regio. Want dat had ik nagekeken, dat kan, op hun
site. Ben benieuwd...
wordt vervolgd
4 opmerkingen:
Brrrr klinkt als heel standaard-reactie. Gelukkig heb je je pakketje wel mogen ontvangen, de atc's is naarder omdat dat handwerk is !
Ben benieuwd hoe dit verder gaat. En heb je dan niet iets van Grrrrr als je hun vraag leest die totaal niet van toepassing is?
Groetjes, Els
Ja natuurlijk, wat dacht je Els. Maar ik word er bij voorbaat ook een beetje moedeloos van. Als het al zó begint...
Een reactie posten