maandag 29 juli 2013

PostNL

Vandaag heb ik een klacht ingediend bij PostNL omdat ik de laatste paar weken bij elkaar drie poststukken niet ontvangen heb, twee gewone A6 enveloppen met atc'tjes en een bestelling met papierblokjes. Ik was er echt een beetje klaar mee. De atc's waren voor een swap die ik gehost heb. Dat vind ik dan zó zonde en ook sneu voor degene die het gemaakt heeft. Tot op heden, en ik denk dat ze een week of drie geleden al verstuurd zijn, heb ik ze niet ontvangen. Maar de bestelling lag prompt op de deurmat toen ik weer beneden kwam. Dat geloof je toch niet hè???
Het pakketje was niet beschadigd, de adressering was prima in orde, dus waar kan dat dan aan liggen? Ze mogen het uitleggen, want ook al heb ik de papierblokjes nu wel ontvangen, het is toch te zot dat ze er 10 dagen over doen om het te bezorgen!

wordt vervolgd

4 opmerkingen:

Ria zei

haha Kitty heel herkenbaar, ik heb een tijdje terug een felicitatie kaartje gestuurd voor geboorte baby naar het volgende dorp hier, dat kwam 4 weken later aan bij de boreling. Dus snap je frustratie, het ergste is ze doen er niks mee, ze geven het nu de schuld van vakantie tijd.
wel fijn dat je blokjes in ieder geval binnen zijn nu de atc tjes nog.
groetjes Ria

Els zei

Wat een ellende met die post en hoorde gisteren nog dat er iemand was ontslagen, want mevrouw had geen zin om de post te bezorgen. Erg toch.
en een poststuk niet ontvangen is toch heel sneu voor de maker en de ontvanger.
Fijn dat je blokje nu wel ontvangen is.
Groetjes, ELs

Bertiebo zei

Oh wat goed dat je geklaagd hebt. Het is hier ook een paar keer flink mis gegaan. Ja zelfde postcode natuurlijk. Ben heel benieuwd of je er wat van hoort.

Anoniem zei

Zo herkenbaar.....maar ook als het geen vakantietijd is maken ze er een potje van. En de postzegels maar duurder maken :S Groetjes Sylvia