zondag 10 april 2016

gift for you deel 4


Gisteren om 12:33 uur kreeg ik weer een mailtje:

Beste Kitty,

Bedankt voor je bericht.
Erg vervelend dat het ontwerp van je bestelling eerst niet goed was doorgekomen, onze excuses hiervoor. Onze IT-afdeling heeft gisteren nog even je bestelling gecontroleerd en ze hebben je personalisatie gelukkig terug kunnen vinden! Je bestelling zal maandag worden verzonden, wat betekent dat je deze dinsdag in huis kan verwachten. Mocht deze vertraging wat problemen voor je opleveren, dan zullen we dit op een passende manier voor je oplossen.

We wensen je alvast veel plezier met dit cadeau!
Verrassende groeten,
Celina de Ruiter
klantenservice@yoursurprise.com
www.yoursurprise.nl

En aan het eind van de middag werd er aangebeld en stond er een meneer met mijn bestelling op de stoep… Ik heb maar weer een mailtje gestuurd dat ik denk dat het mis gaat en dat ik straks misschien twee keer dezelfde foto-op-aluminium krijg. Het ziet er trouwens wel bijzonder uit hoor, die foto. Je moet er een beetje ‘langs’ kijken voor het beste beeld. Of dat aan het aluminium, de foto of aan Gift for You/YourSurprise ligt dat vraag ik me maar niet af.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Hahaha! Maar eh... bijzonder, maar leuk. Of bijzonder, maar had het beter niet kunnen doen?

Kitty zei

Ik had het cadeaupasje nog van mijn verjaardag Bertie, maar ik kan het eerlijk gezegd niemand aanraden. Niet alleen om de uitvoering maar ook vanwege de gang van zaken. Te veel gedoe...