Gisteren om 12:33 uur kreeg ik
weer een mailtje:
Beste Kitty,
Bedankt voor je
bericht.
Erg vervelend dat
het ontwerp van je bestelling eerst niet goed was doorgekomen, onze excuses
hiervoor. Onze IT-afdeling heeft gisteren nog even je bestelling gecontroleerd
en ze hebben je personalisatie gelukkig terug kunnen vinden! Je bestelling zal
maandag worden verzonden, wat betekent dat je deze dinsdag in huis kan
verwachten. Mocht deze vertraging wat problemen voor je opleveren, dan zullen
we dit op een passende manier voor je oplossen.
We wensen je alvast
veel plezier met dit cadeau!
Verrassende groeten,
Celina de Ruiter
klantenservice@yoursurprise.com
www.yoursurprise.nl
En aan het eind van
de middag werd er aangebeld en stond er een meneer met mijn bestelling op de
stoep… Ik heb maar weer een mailtje gestuurd dat ik denk dat het mis gaat en
dat ik straks misschien twee keer dezelfde foto-op-aluminium krijg. Het ziet er
trouwens wel bijzonder uit hoor, die foto. Je moet er een beetje ‘langs’ kijken
voor het beste beeld. Of dat aan het aluminium, de foto of aan Gift for You/YourSurprise
ligt dat vraag ik me maar niet af.
2 opmerkingen:
Hahaha! Maar eh... bijzonder, maar leuk. Of bijzonder, maar had het beter niet kunnen doen?
Ik had het cadeaupasje nog van mijn verjaardag Bertie, maar ik kan het eerlijk gezegd niemand aanraden. Niet alleen om de uitvoering maar ook vanwege de gang van zaken. Te veel gedoe...
Een reactie posten