Ik kon mijn verzonden bericht nergens terugvinden, op de een of andere manier is dat misschien wel afgeschermd, maar goed, je hoopt er het beste van. Toen ik 21 januari nog geen enkele reactie ontvangen had, zelfs geen ontvangstbevestiging, heb ik de doos er maar eens bij gepakt op zoek naar een contactadres of zo. En toen heb ik dezelfde klacht nog maar eens verstuurd, nu via de site van Mars. Het contactformulier heb ik geprint zodat ik in ieder geval kon zien wat ik wanneer verstuurd had. Bij het verzenden kreeg ik de melding dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt. En dat was heel snel, de volgende ochtend al! Ze wilden nog wat informatie van me over de verpakking, waar en wanneer ik het gekocht had en mijn adresgegevens. Dat heb ik direct opgestuurd en ik kreeg ook gelijk antwoord terug:
Beste Kitty,
Bedankt voor je welwillende medewerking
en de aanvullende informatie. Dit was bijzonder behulpzaam.
We vinden het vervelend dat het product
niet zo smaakte als je van ons gewend bent. Het spijt ons dat dit gebeurd is.
Chocolade is een product dat in het algemeen gevoelig is voor de overname van geuren en smaken van andere producten. Mogelijk is de afwijkende smaak daarom tijdens opslag of transport ontstaan. De fabriek houdt klachten als deze nauwlettend in de gaten en doet er alles aan om herhaling in de toekomst te voorkomen.
En je raadt het vast al:
Als dank voor je moeite en excuses voor het ongemak sturen wij je graag een
vervangend product en een extraatje. DHL zal je op de hoogte brengen voor het
bezorgmoment. Smakelijk.
En verder:
Wij hopen natuurlijk dat je blijft
genieten van onze Mars producten en wensen je een prettige dag verder.
Mocht je na het lezen van deze e-mail
nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Milena
Consumentenservice
Mars Nederland B.V.
Netjes afgehandeld denk ik, al is het
onderzoek misschien vrij summier. Dat er dan iets ter compensatie wordt
gestuurd is niet ongebruikelijk denk ik, al was het daar echt niet om te doen. Maar
toch, best leuk denk ik, we zijn benieuwd wat DHL komt brengen.
7 opmerkingen:
Fijn opgelost en nu maar delen want alles zelf opeten is natuurlijk geen goed idee. We horen vast nog wat je als extraatje kreeg.
Dat is netjes!
Fijn dat er nu wel goed en snel op jouw klacht werd gereageerd. Ben benieuwd wat ze je sturen.
Het was maar goed dat jullie er toch een paar hadden geproefd. Want anders hadden ze mooi in al je kerstattenties gezeten...
Nu hebben ze wel correct gereageerd maar net wat je zegt, hoe onderzoeken ze dat dan precies, hun uitleg is wel een beetje simpel vind ik. Ben benieuwd hoe de doos die onderweg is ook vreemde smaakjes heeft. Waant de doosjes zijn best heel stevig en kan me niet voorstellen dat een ander product met een sterke geur zo'n hele doos onsmakelijk maken. Of het moet een kilo schoongemaakte uien zijn waar de doos naast lag, haha.
Fijne reactie. Dan wordt je wel serieus genomen
Denk je om je lijn? 😂😂
Een reactie posten